Crevillent death songs!

lunes, 31 de diciembre de 2007

Y lo que te rondare moreno!!!


Antes que nada disculpar mi tardanza en postear y pronto pondre mas divertichorradas de las mias o quizas algun tema extraño cuando los temas del pueblo escasen, si alguien me ve que no me felicite sino que me invite jajaja asi me sentire mas alagado.

Bueno gente como diria la Ilustre figura del poble el señor Papy :Ye fills de putes (en cara de bon rollo) Feliz añs fitipaldis!!!

Emulare brevemente el chorri-blog del david el cabut y tergiversare una de sus frases bohemias.
"Un beso para ellos y sardinetas para ellas"

Esta nit a crema el poble de festa fills de putes!!!! (pero de bon rollo)

Gracies per tot!!!

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Feliç any!

Ais, pos jo te vaig vore, tu a mi tbe, pero no podia abandonar la meua poscio provilegiada pq resulta q la familia del Pedlo estava per alli rondant, vinga mirar, i vinga mirar... Me posava nerviosa ja de tant q mirava... o volia furtar-me el puesto o... les altres possibles explicacions me les guarde JAJAJAJA...

I quan vaig baixar, per fi, ja no estaveu. Una pena, pq des d'alla dalt començavem a entonar una preciosa melodia inaudible a les teues oides (per la distancia, gent, musica....) "Es Crevillent un tresor, dels pobles q te Alacant..." JAJAJA... En serio, va ser entrar tu i començar la meua amiga i jo "EIXE POBLE! EIXE POBLE!" i acte seguit a cantar, la resta es historia jajaja

A PASSA-HO BE!!!

Clutch dijo...

Me vas a disculpa pero no me fiek de les fotos jeje crec ke te vaig vore pero no estaba segur si eres tu, perke ya vaig confundi air a 2 persones (no veges el mal trago de abrasa per darrere a un tio ke no es colega teu) y per axo vaig di y si no es jejeje

Xe lo ke me vaig pedre....snif...tota una adoracio al poble com deu mana, "va ser entrar tu i començar la meua amiga i jo "EIXE POBLE! EIXE POBLE!" tia ni ke fora yo le representacio del poble jejeje

Pos lo dit ninca keda en peu lo de pega la volteta per la serra ke ya ai peñeta per anar axi ya te puc conextre formalment.

Lo dit señores ke los reyes os traigan un riñon nuevo!!!

Anónimo dijo...

Dissabte de mati al puntal!!!
Qui s'alce clar ;)

Ais... Jo crec q mes q un rinyo, un fetge nou JAJAJAJA

A pedrito no li cal q es molt sa :P A vore si aprenem!

Dew!!

Clutch dijo...

Per mi val?señores keem tots el disbte mati pana al puntal?si algu te coxe pa dexalo en la part trasera de la bella pa munta al puntal per la senda dels evangelistes y sino res a peguet al castella colorat ke esta aprop del poble? va ke dieu? ke es vacacions se acaben jejeje

Va ke estik animat!!!jejeje

Anónimo dijo...

...al puntal s'ha dit!

Anónimo dijo...

Oiee!! Jo havia pensat deixar el cotxe en el camp d'un amic q el te a prop del Cati i fer unes 4h de marxa.

Jo puc replegar a 4!!!

Ja vos dic l'hora, pero penseu q pa estar en eixe camp a les 8 del mati!!

Clutch dijo...

per el cati perfecte jejeje no se mavia pasat a mi, 4 hores...hmmm...nose... allarganto molt com a molt seran 2 de anar y 2 de tornar y a lo millo menos, ya tink la meua ruta mental feta com si fora un gps, cati pasant per es nichos o sementeri asta la olla, y aparti de la casa del tio mariano asta la senda dels evangelistes y asta la vall dels pins jejeje

Bueno a les 8 o ans aon?
P.D:reseu pa ke per el cati dema no fasa ni molt sol ni molt mal temps jajaja

Malos redactores del lugar:

Eres el insensato numero:

Esta Web sigue molando!

Esta Web sigue molando!
1 Año de Crevillent Death Tour

In Winkle We Trust!

In Winkle We Trust!
Esta pagina adora Dioses extraños